حمید پایا، دانشجوی دوره دکتری رشته تغذیه دام دانشگاه تبریز به عنوان "دانشجوی نمونه کشوری در سال 1391" انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، در بخشی از لوح سپاس حمید پایا که به امضای وزیر علوم رسیده، آمده است، کسب عنوان دانشجوی نمونه کشور، که حاصل خود باوری و تلاش ارزشمند شما در راه کسب علم و دانش، توأم با معنویت می باشد نیز نمونه ای از این حرکت آگاهانه و با بصیرت می باشد.

همچنین در بخش دیگری از این اوح تقدیر تاکید شده است، یقینا دانشجویان نمونه کشوری از سرمایه های گرانبهای ایرانی هستند که شایسته حمایت همه جانبه مسئولین امر می باشد.

بر اساس این گزارش این دانشجوی دانشگاه تبریز همچنین در سال جاری به عنوان پژوهشگر فعال استان آذربایجان شرقی و در طول سال های 89، 90 و 91 بعنوان برگزیده سومین، چهارمین و پنجمین جشنواره ملی حرکت از سوی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شده بود.

چاپ 3 مقاله در مجلات ISI، یک مقاله در در مجلات علمی و پژوهشی، 2 مقاله در مجلات علمی-ترویجی، 12 مقاله در کنفرانس های بین المللی و 6 مقاله در کنفرانس های ملی داخل، تألیف یک فصل کتاب با استاد راهنمایی دکتر اکبر تقی زاده از دیگر موفقیت های علمی و آموزشی این دانشجو در سال های اخیر بوده است.

از سوابق وی می توان به عضویت در کمیته حمایت و نظارت بر انجمن های علمی-دانشجویی دانشگاه در سال تحصیلی 88-87، دبیر کل انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تبریز در طول سال های 88 تا 91، عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تبریز از سال 89 تا کنون و دبیر منطقه 2 کشوری در فعالیت های انجمن های علمی دانشجویی اشاره نمود.

یاد آور می شود حمید پایا متولد 1360 شهر تبریز به ترتیب در سال های 82 و 86 موفق به اخذ مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کشاورزی-علوم دامی و تغذیه دام شده است و در حال حاضر دانشجوی دکتری دانشگاه تبریز می باشد.

مراسم معرفی و تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری 30 بهمن ماه در سالن شهيد بهشتي نهاد ریاست جمهوری و با حضور دکتر محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور، دکتر کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدحسن طریقت منفرد، سرپرست وزارت بهداشت برگزار شد/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.