سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور، بازیکنان خوبی را جذب کردیم که امیدوارم در جریان رقابت ها، عملکرد خوبی داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زلاتکو کرانچار ' عصر امروز در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سایپای کرج افزود: تیم فوتبال سپاهان برای تقویت خود در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن خوب داخلی و خارجی جذب کرده است.

وی گفت: برای دیدار فردا مقابل سایپای کرج ' لی ‌اولی ویرا' ، ' میلاد سرلک ' و ' غلامی ' در تیم ما مصدوم هستند که امیدوارم با تلاش کادر پزشکی به بازی فردا برسند.
کرانچار افزود: سعی مااین است که تیم سپاهان در فصل جدید لیگ برتر با ارائه بازی زیبا و خوب در بین مدعیان کسب عنوان قهرمانی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بااشاره به اضافه شدن بازیکنان خارجی جدید این تیم افزود: رافائل بازیکن جدید برزیلی سپاهان از پنج روز قبل در تمرینات تیم ما شرکت کرد و ' مروان حسین ' هم با اتمام لیگ عراق تا 2 هفته دیگر به ما ملحق می شود.

سرمربی سپاهان از ' علی دایی ' و تیم‌ های او در لیگ برتر به نیکی یاد کرد و گفت: دایی در سایپا تغییرات مهمی را ایجاد کرده است و درصدد است تیم ما را غافل گیر کند.

وی با بیان اینکه علی دایی برای کسب پیروزی، شگرد و تاکتیک خاص خود را مد نظر دارد، افزود: بازیکنان ما باید از این اقدام جلوگیری کنند و به حریف اجازه خودنمایی ندهند.

وی اظهار کرد: بازیکنان سپاهان از لحاظ روحی شرایط خوبی دارند و در تلاش هستند لیگ را با پیروزی آغاز کنند.
سرمربی تیم سپاهان با اشاره به تغییرات در ترکیب تیم خود گفت: باید از بازی مقابل ذوب آهن درس گرفته باشیم.

وی افزود: تمرینات منظمی را برگزار کرده ایم ولی باید با تمرکز بازی کنیم و از اشتباهات حریف نهایت استفاده را ببریم.

کرانچار با بیان اینکه مقابل سایپا، ساسان انصاری بازیکن جدید را هم در اختیار نخواهیم داشت گفت: معاون حقوقی باشگاه تلاش می‌کند که محرومیت او کمتر شود ولی امیدواریم از هفته آینده انصاری هم برای ما بازی کند.

وی ابراز امیداوری کرد با جذب بازیکنان جدید و تغییرات صورت گرفته تیم سپاهان در لیگ امسال خوب ظاهر شود.
تیم فوتبال سپاهان در هفته نخست لیگ برتر باشگاه های ایران روز جمعه هفته جاری از ساعت 20 و 30 در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم سایپای کرج است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار