مهم ترین اخبار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در هفته گذشته را با یک کلیک مشاهده کنید.

اجرای 300 ویژه برنامه برای دختران پایتخت همزمان با دهه کرامت/ راه اندازی مجمع خیرین محلات در منطقه 10 تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اجرای 300 ویژه برنامه برای دختران پایتخت همزمان با دهه کرامت

مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اظهار داشت: برنامه های دهه کرامت و روز دختر در محلات شهر تهران در قالب 300 ویژه برنامه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله این ویژه برنامه‌ها شامل تورهای زیارتی و اردوهای آموزشی، نمایشگاه های هنری، مسابقات ورزشی و طراحی هنری، کارگاه های آموزشی، برپایی بازارچه عرضه محصولات خود اشتغالی و کار آفرینی، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در مراکز شهربانو و شهردخت است.

برپایی پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی «عطرسیب» در شهریور ماه

مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درباره نمایشگاه عطر سیب اظهار داشت: هر ساله در راستای تقویت باورهای آئینی و دینی اصحاب هیئت های مذهبی، حسینیه ها، مساجد و کانون های مذهبی و همچنین با هدف حمایت از کسب و کار حسینی در سطح شهر تهران نمایشگاه عطر سیب برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه عطر سیب علاوه بر توجه اصولی به رویکردهای فرهنگی و ارائه محتوای مناسب در جلسات مذهبی، خدمات مناسب و محصولات متنوع باکیفیت و ارزان قیمت به تشکل های مذهبی به صورت متمرکز و دریک مکان ارائه می شود.

راه اندازی مجمع خیران محلات در منطقه 10 تهران

عباس بابازاده شهردار منطقه 10 تهران هدفمند سازی فعالیت خیران و ایجاد عدالت در مسیر کمک رسانی به نیازمندان را به عنوان مهم ترین محور برنامه های این مجمع عنوان کرد و افزود: عمده فعالیت این مجمع باید در 2 محور اساسی ساماندهی مجمع محلات و شناسایی و جذب افراد جدید و تأثیرگذار برای کمک به محرومان انجام شود.

وی با تأکید بر تلاش در راستای توزیع عادلانه کمک ها، همچنین شناسایی 500 خانواده بی بضاعت و نیازمند که تحت حمایت هیچ ارگانی نیستند، یادآور شد: تکمیل بانک اطلاعاتی افراد نیازمند ثبت نام در سامانه حامی و زنان سرپرست خانوار برای یکپارچه سازی فعالیت ها و توزیع عادلانه کمک های مردمی از موضوعاتی است که توسط اعضای مجمع در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار