رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمان گفت: تفاهم نامه هایی را با دانشگاه های استان منعقد کردیم تا بتوانیم به سمت تولید محصولات دانش بنیانی حرکت کنیم که قابلیت صادرات داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، مهدی حسینی نژاد در همایش تجلیل از تلاشگران عرصه صنعت و معدن استان کرمان  افزود: همچنین درراستای تحقق این برنامه کارگروه مشخصی تشکیل شده و ماحصل جلسات و بازدید های آن منجر به آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه دانش بنیان درسطح استان شده است.
وی با بیان اینکه کرمان به لحاظ صنعتی درگذشته قابل مقایسه با بسیاری از استان های بزرگ کشور نبود اظهار کرد: کرمان درحوزه معدن رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است و در حوزه معدن هم جایگاه خوبی به دست آوردیم چنانچه در آینده نزدیک علاوه بر تحول در همه بخش های صنعتی و معدنی به قطب تولید فولاد کشور تبدیل خواهیم شد.
حسینی نژاد گفت : سیستم بانکی دغدغه مهم شرکت های بزرگ در تامین نیازهای مالی است .
وی با اشاره به طرح رونق تولید افزود: برای اجرای این طرح یک عارضه یابی دقیقی در سطح استان انجام دادیم که مشخص شد حدود ۳۰درصد از واحد های تولیدی استان دچار مشکلات مدیریتی هستند.
وی تصریح کرد: طرح رونق تولید کمک خوبی به واحدهای تولیدی کرد اما حقیقت این است که هیج صنعتی نمی تواند سود ۱۸درصد بپردازد و بایستی با استفاده از برخی یارانه ها به واحدهای تولیدی کمک کرد.
انتهای پیام/ی

تولید محصولات دانش بنیان با قابلیت صادرات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار