نماینده ی مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت : دولت جدید باید فعال تر ، اقتصادی تر و کاراتر از دولت قبل باشد .

شهروز برزگر در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ با بیان اینکه منابع طبیعی و نعمات خدادادی ما در خاک جمهوری اسلامی ایران 10 برابر بیشتر از سایر کشورها است افزود : استفاده ی به نحو احسن از این منابع و امکانات و پتانسیل و ظرفیتها ، نیازمند برنامه ریزی و مدیریت مدبرانه است .

وی گفت : با اینکه ریل گذاری برخی طرحها و برنامه ریزی ها در دست مجلس است اما کار های اجرایی در کشور به عهده ی دولت می باشد و این دولت است که برنامه ریزی ها را با منابع موجود تطبیق داده و به اجرا میگذارد .

یرزگراضافه کرد : در نتیجه دولت بعدی نسبت به دولت قبل باید فعال تر و اقتصادی تر و کاراتر باشد .

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت : البته دولت فعلی هم با توجه به شرایطی که در منطقه و جهان داشتیم خوب عمل کرد .

برزگر در ادامه با بیان اینکه در مدیریت اقتصاد و سرمایه گذاری عوامل متعددی دخیل هستند افزود : در این راستا یا باید یک اقتصاد بسته داشت و کل مرزها را بست و با تولیدات داخلی روی پا ایستاد که این امر هم نیازمند تکنولوژی است و هم مسیر افق توسعه و پیشرفت در این روش طولانی تر است و یا باید راه میانبری را برگزید که از تکنولوژی و دستاورد ها و سرمایه خارجی استفاده کرد و در نهایت با کشور های منطقه و جهان تعامل و روابط همکاری برقرار کرد .

وی همچنین در ادامه با تاکید براینکه دولت بعدی باید هم در سطح وزرا ، هم در سطح مدیرکل ها حتی در سطح مدیران محلی ، به دور از جریان و گرایشات سیاسی و تعصبات خاص تشکیل شود ، یادآور شد : افرادی باید روی کار بیایند که بتوانند حداقل در سال چند تا از مشکلات اساسی مردم در زمینه معیشت ، مسکن ، شغل ، آلودگی هوا ، بحران آب ، ازدواج جوانان ، شبکه های مجازی و خیلی دیگر از مشکلاتشان را که جمع کثیری از مردم گریبان گیر آنها هستند را حل کنند.

انتهای پیام/ح

 نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی خواستار ایجاد تحول در کابینه دولت جدید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.