نماینده میاندوآب ساهیندژ وتکاب درگفتگو باباشگاه خبرنگاران تاکید کرد؛

لزوم تغییر در دو حوزه اقتصاد و سیاست در کابینه دواردهم

نماینده مردم میاندوآب ، شاهین دژ و تکاب در مجلس شوراری اسلامی گفت : دولت باید درتغییر کابینه جدید حوزه اقتصاد و سیاست را در اولویت قرار دهد .

جهانبخش محبی نیا در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ افزود : 24 میلیون نفر به عملکرد کابینه رای داده اند و درواقع بخش اعظم مردم از عملکرد کابینه رضایت دارند ٰاما به نظر بنده دولت باید در کابینه جدید تغییرات جدی در دو حوزه ی اقتصاد و سیاست را در اولویت قراردهد.

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی در کابینه دوازدهم باید قوی تر شود اضافه کرد : این تیم باید مرکب از سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، حتی وزارتخانه نفت و جهاد کشاورزی و تمام نهادها ، سازمانها و وزارتخانه هایی که ماهیت اقتصادی دارند تشکیل گردد و با همت مضاعف بیش از پیش جهت توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور گام های اساسی برداشته شود .

نماینده مردم شهرستانهای میاندوآب، شاهین ژ و تکاب تصریح کرد : بنده در حوزه اقتصاد با توجه به اینکه رفتن آقای طیب نیا را تقریبا قطعی می بینم  به نظرجایگزینی ایشان جای ابهام دارد و بنده این نقل وانتقال را به نفع کشور نمی بینم .

محبی نیا همچنین گفت : در حوزه سیاست هم به نظرآقای رئیس حمهور به تثبیت دست زده اما طبیعی است که ما باید نسبت به مطالبات سیاسی مردم هم پاسخگو باشیم و می طلبد که در این راستا نیز با تغییرات جدی و اساسی توقعات سیاسی مردم برآورده شود .

وی بااشاره به حوزه روابط خارجی در کابینه دوازدهم هم گفت : آقای ظریف عضو مناسبی برای کابینه هست اما باید در برنامه های آقای ظریف هم تغییراتی حاصل شود از جمله مشکلات ما با کشورهای عربی باید از طریق دیپلماسی مدبرانه مدیریت و پیگیری و حل و فصل گردد .

نماینده مردم شهرستاهای میاندوآب شاهیندژ وتکاب در ادامه به اهمیت روابط کشور ما با سه کشور روسیه ، هند و چین  پرداخت و اضافه کرد : باید سطح این روابط که در حال حاضر مناسب و غیر تنش زا است ، به حد ایده آل برسد.

محبی نیا خاطرنشان ساخت : اگر روابط ما با آمریکا برمبنای تضاد الی الابد آشتی ناپذیر است ، باید سطح روابط ما با این سه کشور به گونه ای تعریف شود که بتوان هزینه ی این خصومت و درگیری را جبران نمود و گرنه اگر همکاری منطقه ای و بین المللی صورت نگیرد مسلما تمام کشورها متضرر خواهند شد.

انتهای پیام/ح

نماینده مردم میاندآب، شاهین دژ وتکاب براهمیت تغییر درحوزه های اقتصاد وسیاست کابینه دوازدهم تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.