افتتاحیه بزرگترین مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور هشتم مرداد ماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد جعفری معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه افتتاحیه بزرگترین مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور هشتم مرداد ماه، همزمان با روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته این افتتاحیه به صورت زنده از شبکه استانی و یکی از شبکه‌های ملی پخش می‌شود.


وی همچنین به برگزاری جلسه ستاد عالی مسابقات با حضور معاون استاندار فارس نیز خبرداد و افزود: دراین جلسه تمام دستگاه‌های متولی و خدمت‌رسان در خصوص میزبانی باشکوه این مسابقات قول همکاری دادند.


جعفری با اشاره به اینکه این مسابقات بزرگترن رویداد ورزشی دانش آموزان پسر کشور در سال جاری است، ادامه داد: در این مسابقات بیش از چهار هزار و ۴۰۰ دانش آموز در چهار رشته توپی شاملوالیبال، هندبال، بسکتبال و فوتسال با هم به رقابت می‌پردازند.


وی بیان کرد: ازاین تعداد ۱۴۰۰ دانش آموز ابتدایی، ۱۶۸۰ دانش آموز دوره اول متوسطه و یک هزار و ۳۴۴ دانش آموز دوره دوم متوسطه هستند.


جعفری اظهار داشت: در این رقابت‌ها ۳۲۴ تیم شامل ۱۰۸ تیم دروه ابتدایی، ۱۲۰ تیم دوره متوسطه اول و ۹۶ تیم متوسطه دوره دوم با هم به رقابت می‌پردازند که تمام این تیم‌ها به صورت مدرسه قهرمان همگی قهرمانان استان‌های خود هستند.


وی گفت: از استان فارس نیز ۱۶۴ دانش آموزشامل ۵۲ دانش آموزابتدایی و ۵۶ دانش آموزمتوسطه اول و ۵۶ دانش آموز متوسطه دوم حضور دارند.


معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش فارس تصریح کرد: برای برگزاری این مسابقات ۲۸ کمیته تشکیل شده که بیش از ۳۰۰ نفر به عنوان عوامل برگزاری این مسابقات مشخص شده‌اند.
انتهای پیام/ر


رقابت چهار هزار و ۴۰۰ دانش آموز پسر کشور در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.