عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اعتماد مردم به پلیس افزایش احساس امنیت دانست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا با حضور در ستاد پلیس فرماندهی انتظامی و در دیدار با  فرمانده انتظامی استان نقش‌آفرینی برجسته نیروی انتظامی در استقرار امنیت را بی‌بدیل و ستودنی خواند و گفت: هر قدر اعتماد مردم به پلیس بیشتر شود قطعاً شاهد افزایش احساس امنیت در جامعه خواهیم بود و بدون شک اعتماد مردم، بزرگترین سرمایه پلیس است.


غلام محمد زارعی با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از اقدامات و فعالیت‌های نیروی انتظامی در راستای توسعه نظم و امنیت در شهرستان و استان گفت: امنیت لازمه توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه است و همگان باید در راستای برقراری نظم وامنیت پلیس را یاری کنند.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تلاش پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تامین امنیت مطلوب قدردانی کرد و افزود: تلاش‌های نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت در جامعه بر کسی پوشیده نیست و مردم این تلاش‌های خستگی ناپذیر را ارج می‌نهند.


نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بیان اهمیت نقش و جایگاه امنیت در افزایش سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی گفت: بدون شک هر سرمایه‌گذاری تا احساس امنیت نکند برای سرمایه‌گذاری وارد استان ما نخواهد شد.


زارعی گفت: مجلس از طرح‌ها و ماموریت‌های پلیس حمایت و پشتیبانی می‌کند و تقویت این نیرو نیز در دستور کار همیشگی نمایندگان مجلس قرار دارد.


غلام محمد زارعی پلیس را سرمایه ای اجتماعی در جامعه معرفی کرد و افزود: نیروی انتظامی در ارتباط دو سویه با مردم و در برقراری نظم وامنیت به عنوان سرمایه اجتماعی شناخته شده است و مجلس همواره سعی کرده این سرمایه اجتماعی را حفظ کند.

انتهای پیام/د

نیروی انتظامی ضلع سرمایه گذاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.