تیم فوتسال هنرمندان کشور با تیم منتخب کاشان به نفع روشندلان بازی خیرخواهانه با عنوان «یک شهر کرامت» دارند.

سرپرست روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت :این بازی خیرخواهانه شامگاه پنجم مردادماه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار می شود.
روح الله فلکی،افزود :این بازی در قالب جشن «یک شهر کرامت» با برنامه های مسابقه، اجرای موسیقی و استندآپ کمدی برگزار می شود.
 
وی ایجاد شادی و نشاط برای خانواده های کاشانی در کنار تماشای یک مسابقه فوتسال جذاب علاوه بر کمک خیرخواهانه به جامعه نابینایان و کم بینایان کاشان را هدف از برگزاری این بازی دانست و گفت :ایجاد شور و شوق شادی آفرین در دهه کرامت و ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه‌السلام ازدیگر اهداف برگزاری این بازی خیرخواهانه است.
 
به‌گفته‌وی، علاقه مندان برای تهیه بلیط این جشن بزرگ و دیدار خیرخواهانه که عواید حاصل از آن صرف جامعه نابینایان و کم بینایان کاشان می شود می توانند به خانه کتاب، فروشگاه ساربوک و یا مرکز جامعه نابینایان و کم بینایان کاشان واقع در خیابان اباذر کوچه عترت 26 مراجعه کنند.
خشایار راد، اصغر همت، مرتضی کاظمی، فرشید فهیم، فرهاد جم، سید جواد هاشمی، محمد مختاری، علی سلیمانی، حسین سلیمانی، یوسف کرمی، کاظم محمدی، مهدی امینی خواه، علی اوسیوند، محمد نوازی، محمد منصوری، رضا صفایی پور، امید جهان، هومن سزاوار، حمید ثنایی، مجتبی ظریفیان، بهادر خشنودی، محمد مقدم، فرداد صفا خو و احمد طاهری اعضای تیم هنرمندان هستند.
 
شایان ذکر است این گردهمایی عیدانه به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و جامعه نابینایان و کم بینایان کاشان برگزار می شود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار