نشست مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت‌های مدیریت صادرات استان در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور برگزار شد.

توسعه صادرات محصولات صنعتی با پشتیبانی شرکت‌های مدیریت صادراتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران گفت: شرکت‌های مدیریت صادرات یکی از پشتیبانان واحد‌های صنعتی و تولیدی بشمار می‌روند که نقش مهمی برای توسعه صادرات و ورود به بازار‌های جدید صادراتی ایفا می‌کنند بخصوص برای واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط اثرگذاری فراوانی دارد.

وی افزود: خوشبختانه واحد‌های صنعتی حرکت رو به رشدی جهت ورود به بازار‌های صادراتی داشتند و شرکت‌های مدیریت صادرات می‌توانند روند آن‌ها را تسریع بخشند.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: برای واحد‌های صنعتی بخصوص کوچک و متوسط از هر راهکاری استفاده خواهیم کرد تا رشد و توسعه آن‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران گفت: با حمایت از صادرات تولیدات داخلی زمینه رشد، رونق و اشتغال مولد را فراهم خواهیم کرد و شرکت‌های مدیریت صادرات یکی از راه‌های مهم ورود به بازار‌های بین المللی است.

وی با تشریح فلسفه وجودی شرکت‌های مدیریت صادرات و ضرورت توجه به توسعه این افزود: فلسفه، رسالت و مقصود این شرکت‌ها منحصر بفرد و دامنه فعالیت آن‌ها گسترده و واحد‌های صنعتی و تولیدی باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کنند.

انتهای پیام//ف. ح
 

فراهم شدن زمینه اشتغال با صادرات تولیدات داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.