برنامه تلویزیونی دستپخت با حضور مردم و با نگاهی تخصصی‌ به روی آنتن شبکه یک می‌رود.

سید وحید حسینی تهیه‌کننده و مجری برنامه تلویزیونی «دستپخت» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون سری جدید این برنامه تلویزیونی گفت: سری جدید برنامه تلویزیونی دستپخت با تغییرات محتوایی و همچنین نگاه تخصصی و علمی‌تر با حضور کارشناسان و داوران جدید آشپزی به روی آنتن می رود.

وی در ادامه بیان کرد: تمام تلاشمان را کرده ایم تا برنامه را در سطح بالاتر علمی و با داوری دقیق و سخت تر، با دسته بندی غذاهای سنتی، ملل، فست فود و قنادی داشته باشیم. به این شکل که هر کدام از شرکت‌کننده ها در این 4 بخش غذایی به رقابت می پردازند و پس از آن در قسمتی دیگر این مهارت ها را به یکدیگر آموزش می دهند.

حسینی افزود: با توجه به فراخوانی که به هتل و رستوران ها داده ایم، تا پایان سال (بهمن و اسفند) 24 برگزیده به مراحل نهایی راه پیدا می کنند و در نوروز سال 97 تا 15 فروردین ماه به رقابت می پردازند.

مجری برنامه تلویزیونی دستپخت عنوان کرد: در سری جدید دستپخت با هیئت علمی گسترده تر و نگاه ویژه علمی و تخصصی در حد خودمان به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص تولید ملی و تربیت نیروهای متخصص اولین گام را برداشته ایم و سعی داریم تا در قامت برنامه ای تلویزیونی، نیروی متخصص آشپزی را در همه رشته‌ها تربیت کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی دیگر از تغییرات برنامه تلویزیونی دستپخت، تعداد شرکت کنندگان و همچنین حضور تماشاگران در استودیو است. میز پخت ما از 6 به 3 نفر رسیده است و در هر برنامه 50 تا 60 نفر تماشاچی در فضای استودیو برای تعاملی بیشتر با مخاطبان داریم. 

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: به مخاطبان برنامه دستپخت این نوید را می دهم که با حضور اساتید و داوران جدید، کمپین های جدید آشپزی را در نظر داریم و این بار رای گیری را به مخاطبان سپرده ایم.

 

انتهای پیام/

 

مسابقه دستپخت تا نوروز 97 ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار