پخش مسابقه «دستپخت» از سرگرفته می‌شود

مسابقه «دستپخت» از امروز یکشنبه حدود ساعت 45 :19 دقیقه تا پنجشنبه هر هفته پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، مسابقه دستپخت از امروز یکشنبه حدود ساعت 45 : 19 دقیقه تا پنجشنبه هر هفته پخش می شود.

اضافه شدن برنامه نرم افزاری دستپخت به عنوان پل ارتباطی بینندگان  با دست اندرکاران این برنامه از خبرهای تازه ای بود که شاهرخ امیر معزی تهیه کننده این برنامه اعلام کرد.

معزی با بیان اینکه فرمول اجرایی دستپخت در سال 95  به این گونه است که در 10 روز  9 نفر به صورت حذفی با هم رقابت می کنند افزود:  مسابقه بعد از 3 روز به مراحل حذفی می رسد و در دو روز پایان 3 نفر باقی مانده با هم رقابت می کنند و در این دوره 3 نفره پایانی برنده جایزه خواهند شد. در این دوره داورها آقای  فرانسوا ، خانم سلامی، آقای سروش، آقای معینی و آقای گلریز هستند که  هر بار 2 تا 3  داور  برای قضاوت مسابقه حضور دارند.

گفتنی است در پایان هر مسابقه نفر اول هر گروه انتخاب و در پایان امسال در مسابقات نهایی بین نفرات اول هر گروه سرآشپز سال مشخص می شود.

گفتنی است برنامه دستپخت کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که به تهیه کنندگی شاهرخ امیر معزی و کارگردانی سید وحید حسینی یکشنبه تا 5 شنبه از این شبکه پخش می شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار