فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از دستگیری سارق مغازه در شهرستان بیرجند خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی شکايت  مبنی بر سرقت مغازه در يکی از محلات شهرستان بیرجند، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.


وي افزود: مأموران پليس با بررسی سرنخ های به جامانده و انجام اقدامات تخصصی، يک سارق حرفه ای را شناسايی و با هماهنگی قضائی در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير کردند.


سرهنگ امیرآبادی زاده گفت: در بازرسی از مخفيگاه متهم مقادیری طلا به ارزش 20میلیون ریال و مبلغ 20میلیون ریال وجه نقد سرقتی کشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بيان اين که متهم در تحقيقات پليس به دو فقره سرقت مغازه در شهرستان بیرجند اعتراف کرده است، افزود: سارق دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.


فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت:شهروندان ضمن رعايت نکات ايمنی مغازه خود را در اسرع وقت به حفاظ نرده ای مطمئن و سيستم تصويری مجهز نموده و در طول شب حتی المقدور نسبت به روشنايی محل كسب و مغازه خود اقدام کنند به نحوی كه از بيرون داخل مغازه كاملا ديده شود.
انتهای پیام/ب


دستگیری سارق طلا در بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.