دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران گفت:با وجود اینکه از ورزشکاران رشته های مختلف تست گرفته ایم اما بازیکنی از تیم استقلال در لیست دوپینگی ها نبوده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درحالی که فقط ۲ روز به شروع لیگ برتر باقی مانده، اما یکی از بازیکنان فصل گذشته استقلال که عامل ابقای منصوریان در تیم شده بود در فضای مجازی به دوپینگ متهم شده است.

غلامرضا نوروزی دبیر کل ستاد مبارزه با دوپینگ کشورمان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد شایعه مثبت اعلام شدن  تست دوپینگ بهنام برزای بازیکن تیم استقلال اظهار کرد: این خبر صحت ندارد چرا که تاکنون هیچ آزمایشی از این بازیکن گرفته نشده است.

او ادامه داد: با وجود اینکه تاکنون در طول این مدت تست های مختلفی از ورزشکاران رشته های مختلف گرفته شده است اما نام بهنام برزای جزء دوپینگی ها نبوده است و این خبر را تکذیب می کنم.

نوروزی در پایان گفت: ماموران ما به طور روزانه در حال تست گرفتن از ورزشکاران هستند. حتی پیش از اینکه دو و میدانی کاران به مسابقات آسیایی هندوستان بروند افسران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در آنجا حاضر شدند و از ورزشکاران آزمایش گرفتند که خوشبختانه جواب تمامی این آزمایشات منفی بود.

انتهای پیام/

دوپینگ بازیکن استقلال تکذیب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار