معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از برگزاری بیست و سومین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه با شرکت نزدیک به سه هزار دانشجومعلم خبر داد.

شرکت قریب به سه هزار دانشجومعلم در المپیاد ورزشیمعصومه علی نژاد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد برنامه های ورزشی درنظرگرفته شده برای دانشجومعلمان در ایام ابستان اظهار کرد: بیست و سومین دوره المپیاد ورزشی از ۱۴تا ۳۱ مردادماه در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تفاهم نامه های این کار در حال انجام است تا آماده سازی های لازم برای برگزاری آن در ستور کار قرار گیرد و بازدیدی با مسئولان برگزار کننده داشتیم.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: در این دوره از مسابقات یک هزار و ۱۰۰دانشجوی دختر و یک هزار و ۷۵۰دانشجوی پسر شرکت خواهند داشت که در مجموع با احتساب مسئولان برگزاری و مربیان قریب به سه هزار نفر در این برنامه شرکت خواهند داشت.

علی نژاد یادآور شد: دانشجویان  دختردر رشته های والیبال، فوتسال، بدمینتون، دوومیدانی، تنیس روی میز و تکواندو به رقابت می پردازند همچنین رشته های والیبال، فوتسال، کشتی، دوومیدانی، تنیس روی میز و تکواندو برای   پسران  در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار