معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه با همکاری دانشگاه‌های خارج از کشور خبر داد.

توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه فرهنگیان با همکاری دانشگاه‌های خارج از کشورنعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص توجه به گسترش رشته‌ها در دوره تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه عنوان کرد: در نظر داریم تا کاری متفاوت در حوزه تحصیلات تکمیلی انجام شود و کیفیت دروس ارائه شده ارتقاء پیدا کند.

وی ادامه داد: برای تحقق این هدف با سایر دانشگاه‌ها همکاری خواهیم داشت به ویژه همکاری با دانشگاه‌های خارج از ایران را در دستور کار داریم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در هیأت امنای‌ دانشگاه مطرح شده همکاری مشترک با سایر دانشگاه‌ها با تمرکز بر جنبه‌ عملی دروس است؛ همچنین باید به توسعه تحصیلات میان رشته‌ای و تربیت نیروی متخصص در این حوزه توجه شود.

موسی‌پور اظهار کرد: در حوزه آموزش زبان انگلیسی و ریاضی رشته تعریف شده است اما در سایر موارد مانند فیزیک‌، زیست و شیمی رشته‌های با محوریت آموزش دروس یاد شده را در دانشگاه‌ها نداریم و باید شرایط را برای ورود آموزش میان رشته‌ای فراهم کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: علاوه بر این مسئله برای دوره دکترا سیاست و تعامل با سایر دانشگاه‌ها مصوب شده و در همین راستا تلاش می‌کنیم تا وضعیت رویکرد عملی را در این دوره مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/

ضرورت توجه به رویکرد عملی برای افزایش تعامل میان دانشگاه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار