رئیس پلیس راهور شهرستان اردبیل گفت: قهرمان ارزنده دوچرخه‌سواری کشورمان زینب ساسانیان بامداد امروز در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

سرهنگ وحید علی پور، رییس پلیس راهور شهرستان اردبیل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: بامداد امروز در اثر برخورد یک دستگاه خودرو با درخت در خیابان دانشگاه اردبیل متاسفانه 2 نفر کشته و 2 نفر مصدوم شدند که زینب ساسانیان  یکی از ورزشکاران بنام دوچرخه‌سواری کشورمان یکی از این جان باختگان بود.

وی افزود: سرنشینان خودرو ساعت 2 بامداد هنگام بازگشت از مراسم عروسی به علت سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه دچار حادثه شده و راننده و خانم ساسانیان در محل حادثه جان باختند و 2 مصدوم حادثه به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده آن مرحومه، جامعه ورزشی استان اردبیل به خصوص جامعه ورزشی استان اردبیل از اهالی خواست در تردد کاروان های عروسی تمام جوانب احتیاط را رعایت کرده و از سرعت مطمئنه عدول نکنند.

زینب ساسانیان از بانوان عضو  تیم ملی دوچرخه سواری بود که مدال برنز مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کشور را در کارنامه خود دارد و در مسابقات 2017 قهرمانی آسیا همراه تیم ملی بود.

قهرمان ارزنده دوچرخه‌سواری ایران در حادثه رانندگی جان باخت

 

انتهای پیام/ح

2 کشته و 2 مصدوم در حادثه رانندگی در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۵۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
چرا از این همه حادثه که در طول شبانه روز در جاده های کشور اتفاق می افته درس نمی گیریم فکر می کنیم حادثه و مرگ برای دیگران هست و برای ما هیچ اتفاقی نمی افته
Germany
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
جنون سرعت تا کی؟؟