سرپرست سابق دبیری فدراسیون ژیمناستیک گفت: با میل شخصی خودم از فدراسیون رفتم.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان صبح امروز در یکی از خبرگزاری ها خبری مبنی بر اخراج 17 نفر از کارمندان فدراسیون ژیمناستیک منتشر شد. در میان این اسامی نام حسن میرقائمی، سرمربی تیم ملی نوجوانان ژیمناستیک و اسماعیل ادهمی سرپرست دبیری فدراسیون به چشم می خورد.

میرقائمی درباره تغییرات یک باره در فدراسیون و کنار گذاشته شدنش گفت: من هم نامه ای مبنی بر تسویه حساب از سوی فدراسیون دریافت کردم. این نامه به این دلیل برای من ارسال شد که قراردادم با تیم ملی به پایان رسیده بود. امروز صبح با من تماس گرفتند و از من خواستند برای تمدید قراردادم به فدراسیون بروم.

اسماعیل ادهمی، سرپرست سابق دبیری فدراسیون ژیمناستیک نیز در این باره به خبرنگار ما گفت: بعد از انتخابات به دلایل شخصی تصمیم گرفتم در فدراسیون آینده همکاری نداشته باشم. این موضوع را با درگاهی در میان گذاشتم و او هم دو روز بعد دبیر جدید خود را انتخاب کرد.

او ادامه داد: من تنها چند روز بعد از انتخابات آن هم به دلایل اخلاقی و مدیریتی در فدراسیون حضور داشتم تا فدراسیون ژیمناستیک را به طور کامل تحویل رئیس جدید بدهم.

ادهمی افزود: هیچ نامه ای مبنی برتسویه حساب به دست من نرسیده است. ضمن این که نام من در لیست تغییرات درگاهی نبود.

سرپرست سابق دبیری فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: من از تغییرات و دلایل آن بی خبرم اما می دانم عمده این تغییرات دربخش ستادی و کارمندی فدراسیون رخ داده است.

او ادامه داد: در دوره اسبقیان اتفاقات خوبی برای ژیمناستیک افتاد. ما نه تنها تمام بدهی های فدراسیون را پرداخت کردیم بلکه 428 میلیون نیز در حساب فدراسیون موجود است. امیدورام درگاهی موفقیت های گذشته را تداوم ببخشد.

 

انتهای پیام/

تغییرات در فدراسیون ژیمناستیک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار