رئیس جدید فدراسیون ژیمناستیک در اولین نشست خبری خود از باز بودن درهای فدراسیون بر روی ژیمناست های مهاجر خبر داد.

درهای فدراسیون به روی ژیمناست های مهاجر باز استبه گزارش خبرنگار  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان زهرا اینچه درگاهی رییس جدید فدراسیون ژیمناستیک در نشست خبری صبح امروز در محل فدراسیون درباره تیم های ملی اظهار داشت: شرایط تیم های ملی مطلوب نیست و لازم است خدمات بیشتری به آن ها ارائه شود. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا سهمیه المپیک را کسب کنیم. البته برای کسب سهمیه ۲۰۲۴ فرصت بیشتری وجود دارد. در اولین فرصت اردوهای تیم ملی تشکیل خواهد شد و نفرات مشخص می شوند.

وی درباره وضعیت بانوان ژیمناست گفت: با وجود مشکلات موجود برای حضور بانوان در مسابقات برون مرزی درصدد هستیم مسابقات کشورهای اسلامی و هم جوار را برای بانوان برگزار کنیم.

اینچه درگاهی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره ژیمناست های مهاجر تصریح کرد: در فدراسیون به روی همه باز است. این افراد نیز خون ایرانی در رگ دارند اگر آن ها شاهد تحولات در ایران باشند خود به بازگشت علاقمند می شوند.

رئيس فدراسيون ژيمناستيك در خصوص حضور افرادي همچون پازوكيان، جوانبخت، مرتضوی و بهرامی در فدراسيون گفت: همه اين موارد در حد گمانه زنی است .

اينچه درگاهی در خصوص پيگيري برای باز پس گيری مدال خناري نژاد گفت: مكاتباتي صورت گرفته است كه ١٠ روز ديگر پاسخ آن داده می شود. بحث نوع ماده و اثرگذاری آن مهم است. نمی گذاريم حقي از ژيمناستمان تضييع شود. شايد اولين مدال ما در فدراسيون جديد مدال سال ٢٠١٥ باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سرمايه های در تيم ملي داريم اما ميانگين سنی تيم رو به بالاست و نیاز به پشتوانه داریم.

 وی در خصوص تجهيز سالهن های ژيمناستيك گفت: در بحث تجهيز تلاشمان را خواهيم كرد و اولويت ما پايگاه مدرسه ها است كه سالن ژيمناستيك خوب داشته باشيم.

 اينچه درگاهي در پاسخ در خصوص تصميم برای قطع حقوق افرادي كه بدون حضور در فدراسيون حق الزحمه مي گيرند گفت: بايد سعی كنيم درست كار كنيم. نگاه طولانی به گذشته آدم را از نگاه به گذشته باز می دارد. ما سعي مي كنيم اگر اشتباهاتی رخ داده باشد انجام ندهيم اما نگاهمان رو به جلو خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار