فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: درگیری سه برادر به خاطر اختلاف‌های قبلی بر سر ارث در این شهرستان با قتل یکی از آن‌ها پایان یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد یزدانی فرمانده انتظامی تربت حیدریه اظهار کرد: ساعت سه بعد از ظهر روز ۲۹ تیرماه دو مرد نقابدار با سر و صورت پوشیده وارد خانه مسکونی در تربت حیدریه شده و در حالی که چاقو به دست داشتند به سمت صاحبخانه حمله کردند.

وی افزود: در این درگیری دو مرد نقابدار صاحبخانه ۴۴ ساله را در برابر چشمان فردی که میهمانش بود با ضربه چاقو به قتل رسانده و از صحنه متواری شدند.

یزدانی ادامه داد: با گزارش این جنایت فجیع مأموران مبارزه با جرایم جنایی پلیس بلافاصله با دستور مقام قضایی وارد عمل شدند و تحقیقات خود را از تنها شاهد عینی قتل آغاز کردند.

وی ادامه داد: سرنخ‌های پلیسی به اطلاعاتی رسید که نشان می‌داد مقتول با برادرانش بر سر تقسیم ارث و میراث پدریشان اختلاف‌هایی داشته و بر همین اساس این افراد به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار گرفتند.

یزدانی گفت: دو برادر ۳۵ و ۵۴ ساله در برابر شواهد موجود به اختلاف قدیمی بر سر ارث و میراث و درگیری و قتل برادر خود اعتراف کردند و تحقیقات از این متهمان برای روشن شدن دیگر زوایای مبهم این جنایت ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

جنایت فجیع بر سر ارث در تربت حیدریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
کی میگه تاریخ تکرار پذیر نیست داستان هابیل و قابیل دوباره تکرار شد
Iran (Islamic Republic of)
رقوی
۱۶:۵۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
با سلام، در تیتر نوشتید تربت حیدریه ولی در متن نوشته تربت جام! بلاخره کدوم یکی درسته؟ این دوتا شهر متفاوتند. لطفا اصلاح نمایید.
Australia
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
چه وحشتناک
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
باس اینا رو بدن دس زن و بچه های مقتول تا انتقام بابا و شوهرشونو بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۱۳:۰۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
دیگه اتفاقی مونده که نیفتاده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وای خدای من