رئیس کل دادگستری اردبیل گفت: در حال حاضر منتظر نظریه پزشکی قانونی درباره دلیل قتل آتنا هستیم و کیفرخواست پرونده بعد از نظریه پزشکی قانونی صادر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل با اشاره  به این که نظریه اولیه پزشکی قانونی برای ما ارسال شد گفت:، ولی نظریه تکمیلی پزشکی قانونی درباره دلیل تامه قتل به دستمان نرسیده و به همین دلیل هنوز تحقیقات به اتمام نرسیده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تمام تلاش ما بر این مبنا در نظر گرفته شده که در کم‌ترین فرصت تحقیقات را کامل کرده و برای اجرای مجازات اقدام کنیم تا عدالت به طور کامل در ارتباط با این پرونده اجرا شود که به همین منظور در حال حاضر به پرونده جرائم دیگر رسیدگی نمی‌شود و اولویت با بررسی پرونده قتل آتنا است.

قاصدی بیان کرد: رسیدگی به این پرونده خارج از نوبت و به طور فوق‌العاده در دست بررسی است و امیدواریم هر چه سریع‌تر بتوانیم این پرونده را تکمیل کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مراحل قانونی را در اسرع وقت به مرحله اجرا درآوریم.

انتهای پیام/س

آخرین جزییات قتل آتنا از زبان رییس دادگستری اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
قتل آتنا یک فاجعه بزرگ است جزییات پرونده قتل آتنا باید به اطلاع مردم برسد همه باید بدانند بر سر دختر بچه معصوم چه آمده مردم بی صبرانه منتظر اعدام قاتل آتنا هستند
-
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
خواهشا ذهن مارو با توضیحات بیشتر در رابطه با قتل پیشرفته تر نکنید درصورت امکان علنی نکنید روح مردم به اندازه کافی جریحه دار شده