آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب زراعی به روستا‌های آمل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی آمل از آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب زراعی به ۵ روستای این شهرستان در یک ماهه اخیر خبر داد.


وی گفت: طرح شن ریزی جاده دسترسی به مزارع روستای اسلام آباد تیرماه امسال به طول ۲ کیلومتر در ۳۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان آمل انجام شد.


مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت:عملیات اجرایی طرح انتقال آب زراعی روستای نوا از حوزه مرکز جهاد کشاورزی گزنک بالا لاریجان با خرید و حمل لوله بطول یک هزار و ۵۵۰ متر و احداث استخر ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب در حال انجام است.


اسلامی افزود: عملیات انتقال آب زراعی به ۴ روستای منطقه پایین لاریجان حوزه مرکز جهادکشاورزی بائیجان شامل روستا‌های دره کنار و شیخ محله با خرید و حمل لوله بطول یک هزار و ۳۵۰ متر، روستی کهرود با خرید و حمل لوله بطول ۷۰۰ متر و در روستای عبدالمناف با خرید و حمل لوله بطول ۹۱۰ متر شروع شده است.


وی گفت: تحویل زمین به پیمانکار برای اجرای طرح احیا، مرمت و بهسازی آبندان ۲۰ هکتاری روستای غیاثکلا دابو از حوزه مرکز جهاد کشاورزی رئیس آباد و ۶ مورد تحویل موقت اجرای آبیاری تحت فشار باغات در ۱۲ هکتار از دیگر فعالیت‌های یک ماهه اخیر این مدیریت در بخش فنی و اجرایی است.


اسلامی افزود: کارشناسان بخش فنی و زیربنایی این شهرستان به درخواست و استعلامات حقوقی ۲۵ نفر از بهره برداران برای اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری ۷ روستای این شهرستان رسیدگی کردند.


انتهای پیام/آ


انتقال آب زراعی به روستا‌های آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.