فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از پیگیری ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در ناحیه غرب شهرکرد خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار علی محمد اکبری با تأکید بر اهمیت بهره گیری از تمامی امکانات سپاه و بسیج بویژه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در پروژه‌های ملی و استانی گفت: یک بیمارستان جدید ۵۰۰ تختخوابی در قالب برنامه  ششم توسعه در ناحیه غرب شهرکرد احداث می‌شود.

وی با بیان ساخت این بیمارستان برای استفاده کارکنان نیرو‌های مسلح، بسیجیان و اقشار مختلف مردم افزود: مراحل اداری و قانونی بدین منظور در سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکی طی و کلیه مجوز‌های لازم برای احداث آن اخذ شده است.

اکبری اضافه کرد: در صورت واگذاری زمین، کلنگ احداث این بیمارستان همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) به زمین زده می شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سپاه با عنوان امام رضا (ع) و در بخش‌های مختلف از جمله سونوگرافی، قلب و عروق، ارتوپدی، بینایی سنجی، نوار قلب، فیزیوتراپی، زنان و مامایی، پزشک عمومی ، تزریقات و پانسمان در شهرکرد، به صورت شبانه روزی به آحاد مردم خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام/خ

یک بیمارستان جدید در شهرکرد ساخته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Italy
آرش
۱۳:۴۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۶
آقایانی که میخواهند بیمارستان تاسیس کنند.این ارضی ملک شخصی از 60 نفر آدم از قشر ضعیف جامعه هستند.مگر میشود در زمین غصبی بیمارستان احداث شود.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۵۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
ان شاالله
آخرین اخبار