فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت:فرد متهم به قتل در استان گلستان که در حال گذراندن دوره آموزشی خدمت سربازی در خراسان جنوبی بود،دستگیر شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سردار شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت :با وقوع قتل زنی به هویت معلوم در اوایل تیر ماه امسال در استان گلستان ،پلیس با بررسی مدارک صحنه جرم و مستندات موجود، برادر مقتوله را به اتهام قتل دستگیر کرد که وی به قتل خواهرش با همدستی پسر عمویش اعتراف کرد .

وی افزود:با اعتراف قاتل عملیات پلیس برای یافتن همدست وی که متواری شده بود آغاز شد و با تکمیل اطلاعات و رصد اطلاعاتی پلیس مشخص شد که همدست قاتل در يکی از يگان های آموزشی استان خراسان جنوبی در حال گذراندن دوره آموزشی خدمت سربازی است .

فرمانده انتظامی استان گفت:با تحقيقات نامحسوس از يگان موصوف و استعلام از واحد بازرسی يگان نظامی محرز شد متهم در تاريخ وقوع قتل به مدت 5 روز به مرخصی اعزام شده که زمان وقوع قتل بوده است .

سردار شجاع افزود:با تکمیل تحقیقات پلیس و بررسی مستندات پرونده که بر ارتکاب جرم توسط متهم دلالت داشت با أخذ مجوز مقام قضايی متهم در کمترين زمان ممکن دستگير و جهت انتقال به محل وقوع جرم تحويل پلیس استان گلستان شد.
انتهای پیام/ب


دستگیری قاتل فراری در بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.