مشاور وزیر و مدیرکل دفتر نظارت بر اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: امسال پروژه‌های ورزشی که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند را در اولویت کار قرار داده‌ایم.

تکمیل پروژه‌های ورزشی در اولویت قرار داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مشاور وزیر و مدیرکل دفتر نظارت بر اماکن ورزشی همراه با نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، فرماندار ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوندو سایر مسئولان شهرستان از دو پروژه استخر سرپوشیده مجموعه بانوان و سالن باستانی پایگاه المپیک غرب کشور بازدید کردند.

بعد از بازدید جلسه‌ای در این خصوص در محل فرمانداری نهاوند تشکیل شد که غرابی در این جلسه اظهار داشت: مجموعا در سطح شهر و روستاهای کشور حدود سه هزار و ۹۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی داریم که از این تعداد ۹۴۴ پروژه ورزشی در کشور دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی هستند.

وی تصریح کرد: امسال در نظر داریم پروژه‌های ورزشی ملی در سطح کشور، که دارای حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی هستند را در اولویت کار قرار دهیم تا این پروژه‌ها هرچه سریعتر به اتمام و به بهره‌برداری برسند.

غراوی افزود: هم‌چنین در بودجه سال ۹۶ نیز عدم کلنگ‌زنی و عدم شروع پروژه‌های جدید مطرح شده و اولویت کار‌ برای اتمام و تکمیل پروژه‌های ورزشی قدیمی کشور قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: امسال با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۲۷ درصد از مالیات بر ارزش افزوده را که بخشی از آن استانی و بخشی از آن ملی است را برای بودجه ورزش کشور در نظر گرفته شده است که ما تلاش خواهیم کرد بخش ملی این اعتبار را برای تکمیل پروژه‌هایی که پیشرفت بالایی دارند اختصاص دهیم.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر نظارت بر اماکن ورزشی وزارت ورزش و ‌جوانان بیان کرد: با توجه به این‌که شهر نهاوند تنها دارای یک استخر شنا است که شهروندان این شهر با این تعداد جمعیت در هفته فقط چند روز می‌توانند از این استخر استفاده کنند، وزیر وزرش و امور جوانان پروژه استخر وزرشی بانوان نهاوند را در اولویت قرار داده‌اند و ایشان دستور دادند که از این پروژه از نزدیک‌ بازدیدی صورت بگیرد تا از محل اعتبارات ملی و استانی اعتباری برای این پروژه تامین شود.

غراوی با اشاره به این‌که پروژه استخر ورزشی بانوان نهاوند برای تکمیل به اعتبار زیادی نیاز دارد، اظهار داشت: استخر ورزشی بانوان از پروژه‌های ردیف ملی است و پیشرفت خوبی دارد که تلاش خواهیم کرد که این پروژه را تا پایان امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: پروژه سالن باستانی استادیوم علیمرادیان و پروژه خوابگاه ورزشکاران نهاوند نیز از دیگر پروژه‌های مهم شهرستان هستند که حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرند.

غراوی افزود: هم‌چنین پروژه زمین چمن بروزل که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیز امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و پروژه سالن باستانی دهفول نیز با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: استادیوم ورزشی علیمرادیان نهاوند که خیرساز است به عنوان یک مجموعه ورزشی و یک پایگاه المپیک در غرب کشور بی‌نظیر است که باید از این مجموعه استفاده بهینه شود.

انتهای پیام/ د

دو پروژه استخر سرپوشیده مجموعه بانوان و سالن باستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار