کرمانشاه؛

راه اندازی سامانه 135 رسیدگی به شکایات مردمی

جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از راه اندازی سامانه تلفنی 135 برای رسیدگی به شکایات مردمی و دسترسی آسان مردم به تعزیرات حکومتی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت :هرچند تعزیرات حکومتی محل رسیدگی به تخلفات اقتصادی است و بازرس جهت کنترل و نظارت واحدهای صنفی ندارد اما با راه اندازی این سامانه دسترسی مردم به تعزیرات حکومتی آسانتر شده و مردم می توانند شکایات خود را به شماره سه رقمی 135 اعلام نمایند .


وی افزود:با این وصف در راستای دسترسی بیشتر و آسانتر مردم به شعب تعزیرات حکومتی این اداره کل گشت های سیار خود را با خودروهایی با رنگ و آرم مشخص به سطح شهر اعزام می نماید و در صورت مشاهده تخلف و شکایات مردمی سریعا به محل اعزام و با تخلفات برخورد خواهند نمود .

جودکی با بیان اینکه تعداد پنج حلقه لاستیک خودرو کامیون از یک قاچاقچی کشف و علاوه بر ضبط کالا 48میلیون ریال جریمه نقدی شد ادامه داد:شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پاوه 8 نفر قاچاقچی را به اتهام مشارکت در قاچاق تعداد 56800 کارتن سیکار خارجی از انواع مختلف ( رویال ، ویکتوری ، بوند ) به طور مساوی و مشترک به پرداخت 147 میلیارد و 60 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم نمود .

 

انتهای پیام/ز

برخورد جدی با قاچاقچیان کالا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
سلام
ایران خودرو اعلام کرده بود طرح فروش عید تا عید داره برای سال ۹۷و۹۸ اما چطوره که هیچکدوم از نمایندگی ها ماشین برای فروش ندارن ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود مهدئی
۱۴:۳۲ ۱۰ تير ۱۳۹۷
سلام خسته نباشین من عاجزانه تقاضا دارم تو برناتون از درد ما مردم پرند بگید
تو این گرمای شدید روزی چندین ساعت برق ما قطع میشه
بخدا نمیشه زندگی کرد
اخه جیره بندیه برق هم داریم،بخدا تین حق ما نیست من پدرم مریضه تو خونه دستگاه وصل بهش با برق کار میکنه ،رفتم موتور برق خریدم واسه حال پدرم
ترو خدا نکنین این کارو ما ادمیم
ممنونم از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
خواهشمندم به شکایات مردمی هم رسیدگی شود