معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تصفیه‌خانه آب خوانسار 90 درصد پیشرفت داشته و ظرف دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی طرفه دیشب در بازدید از طرحهای عمرانی شهرستان خوانسار اظهار داشت: تونل خوانسار-بوئین میاندشت یکی از پروژه‌های مهم خوانسار بوده و تاکنون 50 درصد مسیر شامل حفر تونل و روکش آسفالت انجام شده است و با تأمین اعتبار مورد نیار از سوی راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به عملیات احداث جاده دامنه-خوانسار-گلپایگان، افزود: 5.5 کیلومتر جاده خوانسار-دامنه آسفالت‌ریزی شده است و 5.5 کیلومتر دیگر آن نیز به زودی آسفالت‌ریزی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: با 10 کیلومتر آسفالت این جاده از بار ترافیکی آن کاسته خواهد شد و با انتخاب پیمانکار مناسب از ایمنی و بهسازی بهتری برخوردار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه تصفیه‌خانه آب خوانسار 90 درصد پیشرفت داشته و ظرف مدت دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پروژه امکان انتقال فاضلاب شهر به تصفیه‌خانه و تولید پساب به میزان 12 لیتر در ثانیه تأمین می‌شود

طرفه در پایان گفت: از محل ردیف بودجه دیگر پروژه‌ها که امکان پیگیری آن‌ها وجود دارد تخصیص اعتبارات شده و در اختیار پروژه‌ها قرار می‌دهیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.