رئیس شورای اسلامی روستای سعید آباد گلپایگان گفت: مسؤولان عملیات آب‌رسانی از محل تصفیه‌خانه آب گلپایگان به مجتمع سعیدآباد را برای رفع مشکل افت آب را سریعتر انجام دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جمشید صفری در خصوص قطعی آب در روستای سعیدآباد اظهارداشت: مدتی است بر اثر فرسودگی شبکه آب‌رسانی با افت فشار آب در روستای سعیدآباد رو به رو هستیم.

وی افزود: در  این چند روز به دلیل عملیات آب‌رسانی از طریق سعیدآباد به روستای غرقه با چند ساعت قطعی آب در روز مواجه بودیم.

رئیس شورای اسلامی روستای سعیدآباد گفت: یک روز هم به دلیل اختلال در شبکه برق‌رسانی پمپ چاه موتور آب که به وسیله برق کار می‌کند نیز قطع و آب این روستا قطع شده است.

وی با بیان اینکه مسؤولان شهرستان در آب‌رسانی سریع از طریق تصفیه‌خانه آب گلپایگان اقدام کنند، گفت: انتظار می‌رود همانند آب‌رسانی به منطقه شرکت زراعی در این منطقه نیز عملیات آب‌رسانی هر چه سریع‌تر صورت گیرد.

جمشیدی با اشاره به اینکه از طریق مجتمع سعیدآباد چند روستا از آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند، گفت: ضرورت دارد مسؤولان آبفای روستائی برای رفع مشکل افت فشار آب در این روستا هر چه سریعتر عملیات آب‌رسانی از محل تصفیه خانه آب گلپایگان به مجتمع سعیدآباد را انجام دهند.

وی با بیان اینکه مردم از ما به عنوان شورای روستائی انتظار رفع مشکلات را دارند، گفت: مشکل افت فشار آب و شکستگی شبکه آب‌رسانی با مسؤولان ذی‌ربط در میان گذاشته شده است و با توجه به قول مساعدی که دادند قرار مشکل رفع شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.