زمان آزمون‌های جشنواره قرآنی منهاج در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مرضیه خسروی مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله شهرستانی رشته قرائت جشنواره قرآنی منهاج با محوریت سوره مبارکه مؤمنون، ۱۰ تا ۲۰ مردادماه جاری در مؤسسات قرآنی سراسر استان برگزار می‌شود.

وی، زمان آزمون مرحله شهرستانی رشته حفظ جشنواره را ۲۶ مرداد و به صورت کتبی اعلام و اضافه کرد: آزمون مرحله استانی رشته‌های قرائت و حفظ نیز دوم شهریور برگزار خواهد شد.

خسروی افزود: آزمون رشته تفسیر به صورت همزمان در روز پنج شنبه ۹ شهریوردر سراسر استان برگزار می‌گردد.

وی گفت: در همین راستا کتابچه تفسیر قرآن با محوریت سوره مؤمنون برای نخستین بار در استان به تعداد سه هزار و ۵۰۰ جلد چاپ و در مؤسسات قرآنی استان توزیع می‌شود.

خسروی با بیان پایان برگزاری جشنواره قرآنی منهاج با محوریت سوره مبارکه مومنون و در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر، تحقیق و پژوهش، و فیلم کوتاه ادامه داد: مهلت ثبت‌نام در رشته‌های حفظ، قرائت و تفسیر در آخر تیرماه امسال پایان یافت.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در رشته‌های تحقیق و پژوهش و فیلم کوتاه تا آخر مرداد جهت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فرصت دارند.

سورهٔ مبارکه «مؤمنون» از سوره‌های مکی و بیست و سومین سورهٔ قرآن کریم است که ۱۱۸ آیه دارد و به بیان اوصاف مؤمنان می‌پردازد.

انتهای پیام/ش

زمان آزمون‌های جشنواره قرآنی منهاج در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار