معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یارانه کتاب و مطبوعات ١٥٠ میلیارد تومان بود که در حال حاضر به ٢١٤ میلیارد تومان رسیده است.

٢١٤ میلیارد تومان اعتبار برای یارانه کتاب و مطبوعاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی‌اصغر کار‌اندیش ، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه از مجتمع فرهنگی هنری فردوسی و فضاهای مرتبط در این شهرستان بازدید و تصمیماتی گرفته شد گفت: مبالغی برای انجمن‌های ادبی، مؤسسات قرآنی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و برگزاری بزرگداشت بزرگان و مسائل دیگر پیش‌بینی شد.

 وی با اشاره به اینکه افزایش فضاهای انجمن‌های فرهنگی هنری و ایجاد فضایی برای پلاتو از تصمیمات امروز بود افزود: تیمی از دفتر فنی هفته آینده برای بررسی تجهیزات و تعمیرات و وضعیت ساختمان نیمه‌کاره انجمن سینمای جوان به تویسرکان می‌آیند.

وی اظهار داشت: یارانه کتاب و مطبوعات ١٥٠ میلیارد تومان بود که با پیگیری این اعتبار در سال ٩٥ و ٩٦ افزایش پیدا کرد و اکنون به ٢١٤ میلیارد تومان رسیده است.

 معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: تخصیص اعتبارات یارانه کتاب و مطبوعات دو سال گذشته صد درصد تخصیص یافته که بین حوزه مطبوعات و فرهنگی وزارتخانه توزیع شد.

انتهای پیام/ ش    

یارانه کتاب و مطبوعات  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.