معاون وزیر صنعت معدن وتجارت گفت: دولت سال گذشته ۱۶ هزار میلیارد تومان به صنایع بحران زده کشور پرداخت کرد و امسال نیز قصد دارد ۳۰ هزار میلیارد تومان دیگر به صنایع تولیدی کشور اختصاص دهد.

منصور معظمی مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با چگونگی شناسایی و تخصیص منابع مالی به صنایع کشور،گفت: در هر استان کمیته ای به ریاست استاندار و معاونت رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان برای بررسی این موضوع تشکیل شده است.

وی در ادامه افزود: این کمیته استانی طرح های دریافتی را مورد بررسی قرار داده و پس از تصویب ، به سیستم بانکی معرفی می‌شوند.

معظمی تصریح کرد: یکی از شرایط اصلی تخصیص این منابع به واحدهای تولیدی این است که آن واحد مشکل تامین منابع درجهت افزایش اشتغالزایی داشته باشد و یا بنگاه هایی هستند که در پرداخت منابع بانکی به مشکل برخورده اند.

معاون وزیر صنعت معدن وتجارت گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات در سال گذشته بیشتر از منابع اختصاص داده شده بودند، این در حالی است که باید محدودیت های موجود را در نظر بگیریم.

مدیرعامل سازمان ایدرو در واکنش به اعتراض برخی از رؤسای اتاق های بازرگانی استان ها به نحوه تخصیص این منابع در سال گذشته، تاکید کرد: اگر افرادی از اتاق های بازرگانی نظر یا انتقادی در رابطه با تخصیص این منابع دارند، وزارت صنعت از آن استقبال می کند.

وی در پایان یادآور شد: دولت سال گذشته ۱۶ هزار میلیارد تومان به صنایع بحران زده کشور پرداخت کرد و امسال نیز قصد دارد ۳۰ هزار میلیارد تومان دیگر به صنایع تولیدی کشور اختصاص دهد.

انتهای پیام/

سال گذشته 16 هزار میلیارد تومان به صنایع بحران زده کشور کمک شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار