در تصمیم گیری‌ها دولت باید مسایل انقلابی بودن را در نظر بگیرد به طوری که واردات کالایی که در ایران تولید می‌شود خلاف انقلابی بودن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهدحجت الاسلام دستجردی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قوچان گفت:: در مسائل اسلام امروز خط گرایی و جناح گرایی وجود دارد که این نگران کننده است و متاسفانه در حال گسترش است.

وی  با اشاره به این که در رابطه با انحراف جامعه اسلامی یک گروه قدرت طلب که میخواهند جامعه را به هر طریقی به نفع خود مصادره کنند افزود: این مسائل در مقاطع مختلف تاریخی وجود داشته و دارد، به طوری که در حال حاضر گروه قدرت طلب هم اکنون به قدرت و مناصب خود فکر میکنند.

دستجردی همچنین به نکاتی از سخنرانی‌های رهبر اشاره کرد وگفت: روحیه، ذهن و عمل انقلابی مهمترین درس از زندگی امام خمینی (ره) است.

رییس شورای فرهنگ عمومی قوچان افزود: ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب‌های زیادی را انجان داده و هزینه‌های زیادی را تقبل کرده و در دنیا به عزت و بزرگی معروف است.

دستجردی همچنین انقلابی بودن را مهم دانست و گفت : رضایت مردم را در نظر داشته باشیم و رضایت خدا در گرو رضایت مردم است.

حجت الاسلام والمسلین دستجردی افزود: ازانقلابی ماندن نیز نباید غفلت کرد و هزینه‌های آن را هم باید بپردازیم و امروز تمام مسائل اجتماعی باید انقلابی باشند.

وی  با اشاره به اینکه انقلابیبون به معنای این است که باید مسائل ملی را در نظر بگیریم گفت: باید به هویت اسلامی توجه داشت و منافع ملی در تضاد با هویت جامعه اسلامی نیست.

حجت الاسلام والمسلین دستجردی افزود: در تصمیم گیری‌ها دولت باید مسایل انقلابی بودن را در نظر بگیرد به طوری که واردات کالایی که در ایران تولید می‌شود خلاف انقلابی بودن است.


وی گفت: کابینه دوازدهم باید ذهن و روحیه و عملکرد انقلابی را به وضوح دیده شود.

دستجردی به قرارداد نفتی توتال اشاره کرد و افزود: ما با همکاری خارجی‌ها در ایران مشکلی نداریم، اما مسئلان باید شفافسازی در این موارد را نشان دهند.

خطیب نماز جمعه قوچان به واکنش ظریف در مقابل آمریکا در رابطه با برجام اشاره و آن را عملی مثبت دانست

دستجردی همچنین به روزدختر و تولد حضرت فاطمه معصومه (س) اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام زنان و دختران ما را هدف قرار داده اند.

دستجردی در انتها خطاب به مسئولین گفت:: به حرف مردم گوش دهید و برای آن‌ها وقت بگذارید چراکه آنها، ولی نعمت ما هستند.
 
انتهای پیام// ح.خ
 
 

مردم ولی نعمت مسئولین هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.