مشکلات ۳۰پروژه تولیدی استان در سه حوزه کشاورزی، معدن و صنعت با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری در حاشیه برگزاری سی و ششمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان گفت : برای تحقق مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در خصوص ۳۰ پروژه صنعتی کشاورزی و معدنی جلساتی با هماهنگی دفتر هماهنگی امور اقتصادی بانک و متقاصی و دبیر خانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان  و دستگاه های اجرایی برگزار می شود.


علی همتیان افزود: دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و متقاضی سه ضلع مثلث هستند و باید در راستای رسیدن به اهداف هر سه بایکدیگر در تعامل و هماهنگ باشند.


وی تصریح کرد : همه پروژه های تولیدی مذکور باید بدرستی رصد شده وبا دقت نظر بیشتری برسی شود و جدیت در پیگیری امور، کار به نتایج مطلوب خواهد رساند.


معاون استاندار سمنان اظهار داشت : برنامه زمانبندی برای پروژه ها ارایه و درخواست متقاضیان با دقت نظر بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.


همتیان اظهار داشت : پروژه های مصوب میراث فرهنگی وصنایع دستی وگردشگری در دستورکارسی وششمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در استانداری سمنان خواهد بود.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان، افزود : در سال جاری بخش خدمات و گردشگری نیز به سامان بهین یاب ویژه تسهیلات رفع موانع تولید افزوده شده که این امر باعث شده تا سقف تسهیلات رونق تولید در استان سمنان از ۴۵۰ میلیارد تومان در سال گذشته به ۹۰۰ میلیارد تومان در سالجاری افزایش یابد.


همتیان افزود: این طرح به اشتغال زایی در استان کمک شایانی می کند.


انتهای پیام / ذ


سقف تسهیلات رونق تولید در استان سمنان در سالجاری دو برابرشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.