نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه، بسیج و نیروهای حزب‌اللهی نقاط قوت ملت ایران هستند و این‌ها را نباید تضعیف کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید صادق طباطبائی‌نژاد  امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام در شهر مهاباد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ماه رمضان اظهار داشت: سپاه، بسیج و نیروهای حزب‌اللهی نقاط قوت ملت ایران هستند و این‌ها را نباید تضعیف کرد، تضعیف این قوا همانند این است که از گروهی دعوت کنند و بگویند قهرمانان خود را نیاورید و این یعنی آمادگی داشتن برای شکست خوردن است.

وی افزود: تضعیف سپاه، بسیج و نیروهای حزب‌اللهی یعنی وارد میدان شدن و آماده برای شکست خوردن بودن؛ چرا برخی سپاه را بر خلاف منویات رهبر معظم انقلاب تضعیف می‌کنند؟ آیا شهدا این پیام را به ما داده‌اند؟

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: همان‌طور که ایشان تأکید کردند نباید جامعه را مثل سال‌های 59 تا 61 دو قطبی کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: عده‌ای می‌گویند برای 24 میلیون نفر کار می‌کنیم، ولی این خلاف فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

طباطبائی‌نژاد در پایان مطرح کرد: اگر امروز در تشییع شهدا شرکت کرده‌ایم، باید احترام شهدا را نگه داریم، پیام شهدا و امام شهدا یک چیز است و آن هم اینکه پشتیبان ولی فقیه باشیم و پشتیبان ولی فقیه بودن به حرف نیست و باید در عمل ثابت شود.

 

انتهای پیام/م

 

تضعیف سپاه و بسیج یعنی آمادگی برای شکست خوردن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار