صدا و سیمای مرکز فارس با استقرار 20 دوربین مسیر دو کیلومتری استقبال مردم شیراز از کاروان 94 شهید گمنام را به صورت زنده در سیمای فارس و چندین شبکه ملی و بین المللی منعکس می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز  به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس؛ همزمان با ورود کاروان شاهدان بصیر به شیراز ، 5 گروه خبری، سه دستگاه واحد سیار با 12 دوربین ، یک گروه مستندساز و دو گروه تهیه گزارش ، مسیر دو کیلومتری این رویداد مهم فرهنگی را پوشش رسانه ای می دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: به همین مناسبت ویژه برنامه شاهدان بصیر با حضور کارشناسان، مداحان ، شاعران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران از ساعت 7 و سی دقیقه صبح از سیمای مرکز فارس به صورت زنده پخش می شود که در همین برنامه مراسم تشییع شهدای گمنام به صورت لحظه به لحظه منعکس می شود.

سهرابی با بیان اینکه برای انعکاس رسانه ای این رویداد بیش از 200 کارشناس فنی، هنرمند و برنامه ساز این مرکز فعالیت می کنند؛ گفت: این رسانه همزمان با سیمای فارس تصاویر زنده تشییع شهدا را در اختیار شبکه های ملی و بین المللی رسانه ملی قرار می دهد تا بر اساس هماهنگی صورت گرفته در قالب میان برنامه جلوه هایی از مراسم پخش شود.

کاروان 94 شهید گمنام از 23 دی ماه  وارد استان فارس  و طی 10 روز  در بیش از 70 شهر استان تشییع شد  کاروان شاهدان بصیر فردا پس از استقبال مردم شهید پرور شیراز به تهران منتقل می شود.


انتهای پیام/گ
برچسب ها: گمنام ، شیراز ، شهید ، انعکاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.