شیراز؛

پیروزی ارزشمند زردپوشان شیرازی مقابل پاس همدان

هفته ی 22 مسابقات دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با برگزاری 10 دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته ی 22 این رقابت ها با یک گل مقابل میهمان خود پاس همدان به برتری دست یافت .
احمد حسن زاده در دقیقه ی 27 نیمه ی نخست تک گل 3 امتیازی این بازی را وارد دروازه ی پاس همدان کرد.
علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی در نشست خبری پس از این دیدار گفت : شاگردانم با غیرت و شجاعت مثال زدنی باعث کسب پیروزی مقابل پاس همدان شدند و خدا را شاکرم که در این دیدار باز هم به ما کمک کرد .
سرمربی زردپوشان شیرازی در خصوص آخرین وضعیت تیم فجر گفت : پس از مشکلات پیش آمده در نیم فصل و دو هفته ی گذشته ، مسئولین استان دور هم جمع شده اند تا مشکلات را برطرف کنند.
کلانتری همچنین گفت : مشکلات زیاد است از دیر شدن تمرینات تیم برای دور برگشت گرفته تا نگرفتن بازیکن در فصل نقل و انتقالات که همین موضوع آسیب جدی به تیم وارد کرده فقط می توان امیدوار بود مشکلات رفع شود تا در ادامه فجر سپاسی موفق باشد .
تیم فجر با پیروزی برابر پاس همدان و 43 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی ماند .
قضاوت بازی تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و پاس همدان را  مهدی مرجان زاده و کمک هایش سعید زارع و قهرمان نجفی بر عهده داشتند  .
اما در یکی دیگر از بازی های مهم هفته 22 دسته یک فوتبال کشور تیم ایران جوان بوشهر با نتیجه ی پرگل 3  -  یک میهمان صدرنشین خود پیکان تهران را شکست داد تا ، تیم های فجر شهید سپاسی شیراز ، مس کرمان و خونه به خونه بابل به ادامه رقابت ها امیدوار بمانند .
نماینده فوتبال فارس در هفته ی 23 مسابقات دسته یک فوتبال باشگاههای کشور سه شنبه ششم بهمن ماه در کرمان رودرروی مس این شهر قرار می گیرد .
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.