فرماندار شهرستان ورزقان گفت: دهیاران این شهرستان مطالبات 80 درصد مردم روستائی این منطقه را بر دوش دارند و باید با همت و جدیت بالا نسبت به پاسخگوئی به این خواسته ها عمل کنند.

دهیاران مطالبات 80 درصد مردم شهرستان را بر دوش دارندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسن یحیوی، در نشست کارگروه توسعه روستایی و عشایری این شهرستان با بیان اینکه دهیاران در روستاها ناطران و نمایندگان اهالی روستاها بر عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان هستند، افزود: توجه به خواسته های عمومی در امر توسعه و آبادانی روستاها از طرف دهیاران به عنوان ناظر برعملکرد ادارات و سازمان ها باید مورد توجه مسئولین شهرستان قرار بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی روستاها در دستور کار دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: امسال با هماهنگی دهیاران و بخشداران مرکزی و بخش خاروانا با مرکز فنی و حرفه ای با شناسایی ظرفیت ها و برگزاری کلاس های آموزشی برای تحصیل کردگان و جوانان روستایی کارهایی در حوزه ایجاد اشتغال انجام شده است.
یحیوی گفت: در بخش ایجاد مراکز تولیدی در روستاها و در بخش میوه های گلخانه ای و آبزیان و هر کارگاه تولیدی که خواسته اهالی در امر ایجاد اشتغال باشد، با تسهیلات مالی پشتیبانی می کنیم.
وی ادامه داد: مسئولین شهرستان باید به انتقادهای سازنده دهیاران در روستاها برای رفاه حال عموم اهالی توجه جدی داشته باشند و برنامه ریزی که انجام داده ایم در هر جلسه چند دهیار از روستاها را دعوت می کنیم تا خدمات و عملکرد ادارات و دستگاه های اجرایی در روستاها ارزیابی شود.

انتهای پیام/خ

دهیاران مطالبات 80 درصد مردم ورزقان را بر دوش دارند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.