امام جمعه موقت تهران گفت :عامل ماندگاری نظام جمهوری در ایران ،اسلام ومردم سالاری دینی است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در مراسم شهادت امام جعفر صادق در آبیک گفت : کسانی در جامعه ایران اسلامی با پیروی از سکولاریسم به دنبال جدایی دین و سیاست هستند و این در حالی است که به گفته امام مکتب و دین ما اسلامی است.

ماندگاری نظام جمهوری ، اسلامی بودن آن است

وی اضافه کرد : ادبیاتی که دین را به حاشیه می برند یک نوع آسیب است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه دشمنان از درون و بیرون قصد تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران رادارند ، گفت :استکبار جهانی برای تخریب نظام جمهوری اسلامی از درون ، بودجه کنار گذاشته است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی افزود : نباید به بیگانگان چراغ سبز نشان داد و هر لحظه باید مراقب سخنان و رفتار خود باشیم و به دشمنان قسم خورده نظام هرگز اعتماد نکنیم.

 وی تهمت های بی روا و افتراها را نمونه ای دیگر از تخریب درون بیان کرد و اضافه کرد : دشمنان با تهمت زدن به فرزندان ولایت و تحریف شخصیت انبیا در فضای مجازی ، قصد دارند ارادت مسلمانان را سست کنند .

ماندگاری نظام جمهوری ، اسلامی بودن آن است

امام جمعه موقت تهران گفت : همچنین دشمن از راه تخریب بیرونی سعی در نابود کردن جمهوری اسلامی دارد و نمونه آن جنگ هشت ساله ای بود که به کشورمان تحمیل شد .

وی افزود : نتیجه این اقدام هم ماندگاری جمهوری اسلامی و از بین رفتن صدام با جان فشانی های مردم بود .

ماندگاری نظام جمهوری ، اسلامی بودن آن است

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی به حادثه تروریستی ۱۷ خرداد در تهران اشاره کرد و گفت:حمایت از دولت سوریه و عراق در جنگ با تکفیری داعش بسیار مهم است که اگر این حمایت نباشد باید در خیابان‌های تهران با داعش بجنگیم.

وی پیروزی قاطع دولت عراق در آزاد سازی موصل با مستشاری سرداران نامدارایرانی همچون سردار سلیمانی را نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برخورد با تروریست‌ها دانست.

انتهای پیام/

 

 

سخنرانی امام جمعه موقت تهران در مراسم شهادت امام جعفر صادق در آبیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.