وال استریت ژورنال گزارش داد ارتش آمریکا برای اجاره یکی از واحدهای برج ترامپ در نیویورک، ماهانه 130 هزار دلار پرداخت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی وال استریت ژورنال؛ ارتش آمریکا ماهانه 130 هزار دلار برای اجاره یکی از واحدهای برج ترامپ در نیویورک برای دفتر امور نظامی کاخ سفید پرداخت می کند؛ این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ماه های گذشته در این برج اقامت نداشته است.

بر این اساس، ارتش موافقت کرد برای 20 روز گذشته از ماه آوریل 2017 مبلغ 180 هزا ر دلار پرداخت کند و از این پس ماهانه 130 هزار دلار برای اجاره یکی از واحدهای برج ترامپ در نیویورک بپردازد.

بنابر گزارش وال استریت ژورنال، میزان اجاره ای که توسط ارتش پرداخت می شود بسیار بالاتر از نرخ معمول برای اجاره چنین فضایی است و به گونه ای یکی از گرانترین اجاره های ملک در منهتن نیویورک محسوب می شود.

سخنگوی سازمان خدمات عمومی آمریکا که نامی از وی برده نشده درباره اجاره بالای این ملک گفت: صاحب این ملک فردی است که وابسته به سازمان املاک ترامپ نیست. این نشان می دهد ترامپ از مزایای مالی اجاره این ملک برخوردار نیست.

دفتر امورنظامی کاخ سفید بخشی از ارتش آمریکا است. این بخش خدمات حیاتی همچون حفاظت از کیف هسته ای رئیس جمهور  را فراهم می کند که به موجب قانون باید در دسترس رئیس جمهور قرار بگیرد. این بخش وابسته به سرویس مخفی آمریکا نیز است.

در ماه مه، وزارت دفاع آمریکا –پنتاگون- با وجود اعتراضات دموکرات ها، یکی از واحدهای برج ترامپ را که از شخص رئیس جمهور اجاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار