مهم ترین اخبار سازمان بهزیستی کشور را با یک کلیک مشاهده کنید.

اختصاص بودجه ۴ هزار میلیاردی برای مددجویان بهزیستی/ رشد 35 درصدی فرزندخواندگی نسبت به سال گذشتهبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان بهزیستی کشور در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

اختصاص بودجه ۴ هزار میلیاردی برای مددجویان بهزیستی

انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: برای حمایت از مددجویان مستمری بگیر سازمان بهزیستی در سال ۹۶، ۴ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۶ برای افزایش مستمری مددجویان ۴ هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است، افزود: به دنبال آن هستیم تا افرادی که پشت صف انتظار برای دریافت مستمری و پذیرش هستند را در سال ۹۷ تحت پوشش و پذیرش خود قرار دهیم.

هشت مرکز شبه خانواده بهزیستی افتتاح شد

مصطفی سراج مدیر بهزیستی شهر تهران گفت: 8 مرکز شبه خانواده برای کودکان و نوجوانان در سطح استان تهران افتتاح کردیم که 4 مرکز آن در شهر تهران است.

رشد 35 درصدی فرزندخواندگی نسبت به سال گذشته

باقری مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: سال گذشته در سطح کشور شاهد رشد 35 درصدی فرزند خواندگی بودیم که این رقم نسبت به سال گذشته 3 برابر شده است،

وی با تاکید بر واگذاری این مراکز به بخش غیر دولتی گفت: ما از خانواده‌های توانمند درخواست داریم تا کودکان و نوجوانان معلول را هم به فرزندخواندگی قبول کنند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه پیش از این افتتاح فقط 66 مرکز داشتیم، ادامه داد: امروز توانستیم با افتتاح 8 خانه تعدادشان را به 72 مرکز افزایش بدهیم.

زندان ها دارای مهدکودک می شوند

محمد نفریه مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: هر زندانی که بیش از ۱۰ تا ۱۵ کودک داشته باشد می تواند مجوز احداث مهدکودک را از سازمان بهزیستی دریافت کند.

وی با بیان اینکه در ۸ سال گذشته تفاهم‌نامه ای برای کودکان بالای 2 سال با سازمان زندان ها به امضا رسیده است، افزود: بدون شک محیط زندان برای این کودکان مناسب نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار