مسئول امور مددكاري مجمع خيرين سلامت همدان از کمک 12 ميليون تومانی مجمع خيرين سلامت همدان به بيماران سخت‌ درمان خبر داد.

کمک 12 میلیون تومانی خیرین سلامت همدان به بیمارانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید شاکری‌صفت، مسؤول امور مددكاري مجمع خيرين سلامت همدان از برگزاری یکصد و شانزدهمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و افزود: در این جلسه پرونده 10 بیمار بررسی شد.

 وی با اشاره به اینکه در این جلسه پرونده هشت بیمار مبتلا به سرطان بررسی شد اظهار داشت: پرونده دو بیمار نیز جزو سایر بیماران مورد بررسی قرار گرفت.

شاکری صفت با اشاره به مساعدت بلاعوض 120 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران بیان کرد: 30 میلیون ریال وام قرض‌‌الحسنه نیز در جلسه تصویب شد که به بیماران اختصاص پیدا کند.

 مسئول امور مددكاري مجمع خيرين سلامت همدان با بیان اینکه 110 میلیون ریال از سایر مراکز برای بیماران تخفیف گرفته شده است: تصویب شد که پنج نفر زیرپوشش طرح سخاوت قرار گیرند و یک نفر نیز زیرپوشش طرح طعم مهربانی باشد.

 شاکری با اشاره به اینکه یکصد و پانزدهمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان نیز هفته گذشته در مجمع خیرین سلامت همدان برگزار شد و پرونده 11 بیمار مورد بررسی قرار گرفت ابراز کرد:‌ پرونده 9 بیمار مبتلا به سرطان و دو پرونده نیز جزو سایر بیماران بررسی شد.

 وی با بیان اینکه در این جلسه تصویب شد 170 میلیون ریال به بیماران سخت‌درمان مساعدت بلاعوض شود عنوان کرد: تصویب شد که 50 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران سخت‌درمان پرداخت شود.

 مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به تخفیف 140 میلیون ریالی که از سایر مراکز برای بیماران در یکصد و پانزدهمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گرفته شد خاطر نشان کرد: در این جلسه 6 بیمار زیر پوشش «طرح سخاوت» و 6 بیمار نیز زیر پوشش طرح «طعم مهربانی» قرار گرفتند.

   وی با اهمیت به کمک خیرین سلامت در راستای رفع مشکلات بیماران سخت درمان، گفت: نیکوکاران در صورت تمایل به مساعدت بیماران سخت‌درمان می‌توانند با شماره 38264405 تماس بگیرند و یا با شماره کارت 6037991199528096 مساعدت نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.

انتهای پیام/ ش

کمک  خیرین سلامت همدان به بیماران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.