رییس مجمع خیران سلامت شهرستان ملایر از کمک 23 میلیون تومانی خیران سلامت به بیماران صعب‌العلاج شهرستان ملایر خبر داد.

کمک 23 میلیون تومانی خیران سلامت به بیماران صعب‌العلاج ملایر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آذرهمایون گفت: در سال گذشته مبلغ 23 میلیون تومان کمک از سوی خیران سلامت به بیماران صعب‌العلاج در شهرستان ملایر توسط مجمع خیران سلامت ملایر انجام شده است.

رئیس مجمع خیران سلامت شهرستان ملایر افزود: بررسی نیازهای شبکه بهداشت و درمان ملایر در راستای اهداف مجمع خیرین سلامت صورت گرفت و تلاش برای تشویق خیران برای اقدامات خیرخواهانه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های عظیم خیران سلامت در تامین سلامت مردم نیازمند مشارکت هدفمند و معنادار آحاد جامعه است گفت: در این مسیر در راستای فرهنگسازی مفهوم مشارکت‌طلبی و مشارکت عمومی نیازمند حضور موثر خیران هستیم.

دکتر آذرهمایون با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات خوبی شامل تعمیر و تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) انجام شده است، انجام کار دربخش آی سی یو، سی سی یو و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان را از جمله خدمات ارزشمند خیران سلامت در ملایر دانست.

وی اهدای یک‌هزار و 200 کارت اهدای عضو به مردم و همچنین اهدای اعضای پنج بیمار مرگ مغزی توسط خانواده‌های این عزیزان را از اقدامات سال گذشته مجمع خیران سلامت ملایر دانست.

رئیس مجمع خیران سلامت شهرستان ملایر با بیان ابنکه در حال حاضر نیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ملایر نیازمند تجهیزات زیادی هستند گفت: بیش از 20 خانه بهداشت روستایی نیز نیازمند تعمیرات اساسی است.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.