مدیرعامل شرکت توزیع پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام گفت: شرکت‌های نفتی در آذر و چنگوله فعالیت مطلوبی دارد .

شرکت‌های نفتی در آذر و چنگوله فعالیت مطلوبی دارد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علی‌اصغر چاغروندی با اشاره به فعالیت چشمگیر شرکت‌های نفتی در آذر و چنگوله با توجه به توسعه میادین نفتی و افزایش ظرفیت استخراج نفت از میادین مشترک ایران و عراق بیان کرد: صنایع پایین دستی نفت و فرآورده‌های آن فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال این شرکت‌های برندسازی در استان فراهم کرده است.


وی اظهار کرد: هر شرکت یک ماه فرصت دارد تا برنامه‌های توسعه و زمینه فعالیت خود را اعلام کند تا در پایان بهترین شرکت و برند انتخاب و برای ادامه فعالیت معرفی شود.


چاغروندی اضافه کرد: نگرانی جایگاه‌داران از اینکه سرمایه شرکت آنها به خطر بیفتد بی مورد است زیرا هزینه‌های برندسازی توسط خود شرکت (وزارت نفت) تامین می‌شود و به درآمد جایگاه‌داران هیچ چشم داشتی ندارند.


وی هدف از برندسازی و انتخاب شرکت خصوصی در زمینه پخش فرآورده‌های نفتی را ارتقاء سطح بهره‌وری و ارتقاء کیفیت در سوخت رسانی در سطح کشور اعلام کرد و ادامه داد: این طرح با دیدگاه عالی مقام وزارت در حال اجرا است.

 

انتهای پیام/ د


برندسازی شرکت های نفتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۳۱ تير ۱۳۹۶
ما که ندیدیم.زمانی میتوان گفت که مطلوب هست که این همه نیروی کار فعال و جوان وتحصیل کرده در استان بکارگیری شوند .در صورتی که ما خلاف آن را دیده ایم...