مراسم استقبال مردم سیرجان از 24 شهید در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، عصر امروز در ورودی این شهر برگزارشد.

برگزاری مراسم استقبال از شهدا در سیرجانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ ابوالحسنی رئیس بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: مراسم وداع با شهدا امشب بعد از نماز مغرب و استقبال از شهدا در سیرجانعشا درحسینیه امام خمینی سیرجان برگزار می شود.


ابوالحسنی افزود: مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهدا همزمان با ایام شهادت حضرت امام صادق (ع) روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه این هفته در11 شهر استان برگزار میشود.


وی افزود : ازاین تعداد 21 شهید گمنام هستند و هویت سه شهید شناسایی شده است.


 رییس بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد:پیکر 3 شهید در شهر نودژ از توابع منوجان ، 3 شهید در ساردوئیه و شهر درب بهشت از توابع جیرفت ، دو شهید در شهر چاه داد خدا شهرستان قلعه گنج ، یک شهید در شهر جیرفت ، دو شهید در مجتمع صنعتی گل گهر سیرجان ، دو شهید در ریحان شهر زرند ، یک شهید دربها آباد زرند ، دو شهید در فیض آباد شهرستان راور ، سه شهید در شهر بردسیر و دو شهید در شهر کرمان دفن خواهند شد .


ابوالحسنی درباره شهدای شناسایی شده هم گفت : پیکر شهید اسماعیل هنری از سیرجان ، شهید محمد علی محمد صادقی از رفسنجان و شهید عباس اسدی از گلباف که در عملیات بدر در شرق استان دجله به شهادت رسیدند ، پس از حدود 33 سال در زادگاهشان آرام می گیرد.

 

انتهای پیام/س

برگزاری مراسم استقبال از شهدا در سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار