اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان موفق به کسب دو عنوان برتر استانی در اجرای طرح های آموزشی زیست محیطی طرح همیار محیط زیست و طرح ساعتی با محیط‌بان در مدارس شد.

کارشناس آموزش و روابط عمومی اداره حفاظت زیست شهرستان کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این دو طرح که با امضای تفاهم نامه منعقد شده بین اداره حفاظت محیط زیست و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و برگزاری جلسات کارشناسی مشترک با هدف گسترش همکاری به منظور افزایش سطح آگاهی و ارتقا و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان اجراشد.

ناهید عسگری، آشنایی دانش اموزان با وظایف سازمان محیط زیست و مناطق تحت مدیریت سازمان با ضرورت مشارکت آگاهانه در حفظ محیط زیست را از اهداف اجرای طرح ها برشمرد و افزود: کارشناسان و محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان بر همین اساس ضمن برگزاری جلسات توجیهی برای مربیان پرورشی و آشنایی آنها با نحوه اجرای طرح با هماهنگی مدارس و حضور در چند نوبت در مدارس حضور یافتند و آنها را با  وظایف و نقش خود در طبیعت آشنا کردند.

وی اظهارداشت: دانش آموزان مدارس اطراف منطقه از نزدیک با گونه های گیاهی و جانوری منطقه آشنا شدند که تا کنون با همکاری آموزش و پرورش شهرستان کاشان با حضور بیش از 10 هزار دانش آموز اجرا شده است. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.