مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت : پنج مرکز پژوهشی پیرامون آسیب های اجتماعی در استان کرمان راه اندازی شد .

راه اندازی پنج مرکز پژوهشی پیرامون آسیب های اجتماعی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت : امسال با راه اندازی پنج مرکز پژوهشی و تحقیقاتی، فعالیت در زمینه اعتیاد، سالمندی، آسیب اجتماعی معلولیت و ژنتیک را آغاز کردیم و برای برنامه ریزی در این مورد باید از دانش دیگران استفاده کرد.


وی افزود : از تشکل های علمی غیر دولتی می خواهیم که ایده های خود را در زمینه های تحقیقاتی ارائه کنند.


صادق زاده گفت : ماده 75 برنامه ششم توسعه (در پیشگیری از تولد معلولان) ایده ای بود که در استان کرمان تولید شد و به قانون رسید لذا این قانون می تواند جلوی 30 هزار معلولیت کشور را بگیرد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان افزود: امسال باید در کنار تمامی فعالیت ها و حجم کار در پی برنامه ریزی برای سلامت اجتماعی باشیم و امروز قدرت و توان برنامه ریزی برای سلامت اجتماعی را داریم.


وی گفت : این اداره کل نباید در پی جلب مشارکت ریالی باشد و باید به مشارکت های علمی و معنوی خیران روی بیاوریم.


صادق زاده افزود : باید به خیران جهت بدهیم و راهنمای مردم باشیم و به جای نصب صندوق های ریالی، برای کمک به مردم صندوق فکری بگذاریم.


مدیرکل بهزیستی کرمان گفت: فعالیت اداره کل بهزیستی تولید فکر و برنامه است و از دست اندرکاران این امر انتظار داریم که با اهدای تفکر، راهگشای سلامت اجتماعی جامعه باشند.

انتهای پیام/س

 

راه اندازی پنج مرکز پژوهشی پیرامون آسیب های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار