رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور از فعالیت 10 هزار نفر در کشور به صورت حرفه ای در رشته دوچرخه سواری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور در مجمع انتخاباتی رئیس هیات دوچرخه سواری استان اردبیل افزود: از این تعداد حدود 30 درصد بانوان هستند که در این رشته فعالیت می کنند.

وی ساماندهی ورزشکاران و توسعه دوچرخه سواری را از اولویت های فدراسیون عنوان کرد و ادامه داد: امسال برای اولین بار در تاریخ بانوان ایرانی توانستند در بخش های مختلف این رشته ورزشی در مسابقات خارج از کشور مدال کسب کنند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور در خصوص وضعیت پیست‌های دوچرخه‌سواری بیان کرد: 15 سال پیش احداث 13 پیست دوچرخه‌سواری در کشور آغاز شده و این طی مدت سه پیست شهرهای تبریز، مشهد و اهواز به بهره‌برداری رسیده است.

قمری اظهار کرد: پیست دوچرخه سواری شهرهای ساری و کرمان نیز هم اکنون 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: با بهره برداری از پیست‌ سرپوشیده ساری محدودیت زمانی تمرین دوچرخه‌سواری از بین خواهد رفت.

وی اعزام ورزشکاران به مسابقه داخل سالن ترکمنستان و مسابقات قهرمانی آسیای 2018 مالزی را از برنامه های پیش روی فدراسیون عنوان کرد و افزود: اهداف بلند مدت فدراسیون حضور مقتدرانه تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی می باشد.

 

انتهای پیام/ح

اعزام ورزشکاران به مسابقات داخل سالن ترکمنستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.