رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرمانداری تهران از بازشماری ۱۰ درصد از صندوق های انتخابات تمرد می‌کند، به همین دلیل رئیس جمهور باید به این موضوع ورود کند.

درخواست بازشماری ۱۰ درصد از صندوق ها را داریمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به منشور حقوق شهروندی توسط رئیس جمهور اظهار داشت: منشور حقوق شهروندی ابلاغ شده اما در راستای صیانت و حفاظت از قانون به جمعی از اعضای شورای شهر ظلم شده است.

وی افزود: برای بازشماری ۱۰ درصد از آرای صندوق ها، اعتراض قانونی خود را به مجلس، وزارت کشور و قوه قضاییه اعلام کرده ایم اما به درخواست ما رسیدگی نمی شود.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فرمانداری از بازشماری صندوق ها تمرد می‌کند که این ظلم به اعضا است، بدون شک اعتدال‌گرا بودن تنها به حرف نیست و باید در عمل ثابت شود.

شاکری ادامه داد: چرا با تمرد از بازشماری صندوق ها بر چهره انتخابات با این اقدامات رنگ می پاشید؟

وی با بیان اینکه باید به حقوق معترضان رسیدگی شود، تاکید کرد: دولت مبنای غلطی در مورد انتخابات و رسیدگی به اعتراضات در دستور کار خود قرار داده و همین امر باعث می شود که آنها در انتخابات بعدی نتوانند پاسخگو باشند.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از رئیس جمهور کشور درخواست دارم که گروهی را موظف به بازشماری ۱۰ درصد از صندوق ها کند، چراکه در غیر این صورت هر آنچه گفته می شود بی اعتبار است.

انتهای پیام/

فرمانداری از بازشماری آرا تمرد می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۷ تير ۱۳۹۶
اینا که دم و دقیقه میخوان بازشماری بشه خب حداقل پولشو بدن نه اینکه پول دولتو یا مفت حساب کنن و بخاطر حرف اینا خسارت بدیم
آخرین اخبار