رئیس فدراسیون گلف از خریداری حدود 25 میلیارد ریال تجهیزات برای هیات های استانی گلف در چهار سال اخیر خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛رییس فدراسیون گلف از خریداری حدود 25 میلیارد ریال تجهیزات برای هیات های استانی گلف طی چهار سال اخیر خبر داد و گفت: این تجهیزات طی مدت یاد شده در اختیار استان های کشور قرار گرفته است.

کیکاووس سعیدی در مجمع انتخاباتی هیات گلف استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه گلف ایران در سال های اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته و توانستیم در رده بندی فدراسیون جهانی جهش خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا چند سال پیش گلف ایران در آخرین رده های رنکینگ جهانی قرار داشت، افزود: با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته توانستیم هر ساله شرایط خود را بهتر و 22 پله طی سه چهار سال اخیر در جدول صعود کنیم.

سعیدی گفت: با این 22 پله صعود از رده 72 هم اکنون به رده 50 ایستاده ایم و به طور قطع در آینده نزدیک شرایط بهتری را نیز بدست خواهیم آورد.

رئیس فدراسیون گلف یادآوری کرد: در ارزیابی عملکرد فدراسیون های ورزشی کشور طی سال گذشته، فدراسیون گلف با صعودی قابل توجه، رتبه هجدهم را در بین تمامی فدراسیون های ورزشی کشور کسب کرد.

وی در ادامه بحث استعدادیابی را یکی از برنامه های مهم فدراسیون گلف ذکر کرد و گفت: طرح استعدادیابی با همکاری وزارت ورزش و جوانان به صورت جدی از سال گذشته آغاز شده است.

 

انتهای پیام/پ

خریداری 25 ریال تجهیزات گلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.