فرماندار نطنز گفت: حدود 600 هکتار از مزرعه های کشاورزی این شهرستان به سیستم آبیاری کم فشار مجهز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یوسف حسنی امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در محل فرمانداری نطنز اظهار کرد: 25 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوضِ دولتی به کشاورزان برای اجرای سیستم آبیاری کم فشار پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت کشاورزی بر پایه تغییر الگوی کشت و تولید گیاهان دارویی و کم آب، زمینه رشد اقتصادی را در شهرستان نطنز فراهم کرد.

وی ابراز کرد: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به عنوان شعار سال در دستور کار اداره ها و نهادهای شهرستان قرار گرفته است و کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان باید به صورت جدی از تمام ظرفیت های موجود برای رونق تولید در منطقه استفاده کنند.

حسنی اشتغال و صادرات محصولات شهرستان را دو هدف مهم برای حرکت در مسیر رونق تولید در عنوان کرد و افزود: نطنز به ویژه منطقه بادرود به قطب کشاورزی در استان تبدیل شده است.

فرماندار نطنز احیای قنوات را یکی از مصداق های مهم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: احیای قنوات یکی از ضرورت های مهم شهرستان است و به همین منظور با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مبلغ 2 میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی قنوات شهرستان تخصیص یافت و بزودی عملیات لایروبی آن ها آغاز می شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.